شناسه خبر : 51901
دوشنبه 18 بهمن 1395 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با هدف ارائه آثار فرهنگی فاخر

نمایشگاه "رویش دوباره" در دهه فجر افتتاح شد

نمایشگاه "رویش دوباره" با هدف ارائه دستاوردهای فرهنگی و هنری نخبگان شاهد و ایثارگر در موزه شهدا در تهران برگزار شد.

فاش نیوز - افتتاح نمایشگاه "رویش دوباره"  با هدف ارائه دستاوردهای فرهنگی و هنری نخبگان شاهد و ایثارگر در موزه شهدا در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی رییس بنیادشهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه "رویش دوباره" با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: یوم الله 22 بهمن یک روز استثنایی ذز تاریخ و به تعبیر حضرت امام(ره)انفجار نور بود.

وی افزود: انقلاب به معنی دگرگونی است و در حالی که قبل از انقلاب برخی دین و دینداری را مایه عقب ماندگی می دانستند اما امام(ره)  انقلاب کرد و خاندان منحوس پهلوی را با تفکراتشان به زباله دان تاریخ انداخت.

وی خطاب به نخبگان خاطرنشان کرد: اکنون 38 سال است که از پیروزی انقلاب می گذرد و  تاکنون توطئه های زیادی برای براندازی نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است، اما روحیه ایثار و فداکاری که پدارن شما و بعد آن شما دارید همه این توطئه ها را خنثی کرده است.

 وی با اشاره به  عملکرد دولت یازدهم و اقدامات بنیاد شهید در چند سال گذشته یادآورشد: جامعه هدف از 4هزارنفر طی سه سال اخیر به بیش از 7هزار نفر رسیده است.

در این نمایشگاه که به همت مرکز دانش پژوهان  و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران برپاشده  است 120 اثر از 22هنرمند در 16گرایش و 7 رشته عکاسی، خوشنویسی، نقاشی رنگ روغن و آبرنگ،  گرافیک، صنایع دستی و هنرهای تجسمی   تا 21بهمن ماه از 9صبح تا 16 عصر به معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

 

در حاشیه مراسم

* برنامه افتتاحیه نمایشگاه  ساعت 10صبح بود اما خیل عظیم عکاسان که از ساعتی قبل از شروع برنامه حضور یافته بودند و از خلوتی نمایشگاه استفاده  و با خیال راحت کار خود را آغاز کرده اند توجه حاضران را به خود جلب می کرد.

* خبرنگاران رسانه ها  گروهی نیز به همراه نخبگان هنری در سالن برپایی همایش حضور داشتند و در این میان دوستداران هنر نیز بخشی از  میهمانان را تشکیل می دادند.

* کلیپ هایی از ایثارگری رزمندگان 8سال دفاع مقدس و لحظات پرکشیدن آنان همراه با نماهنگ های متناسب با دهه فجرانقلاب اسلامی بر روی پرده نمایش داده شد.

* برنامه با صوت دلنشین قاری ممتاز و بین المللی قرآن برادر جانباز "حاج ولی پوراحمد" و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و پس از خیرمقدم  اسکندر یارنسب مدیرکل تبلیغات بنیادشهید به حاضرین، شعرخوانی یک نخبه ادبی فرزند شهید توجه حاضرین را به خود جلب کرد.

* دکترکمری رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر نیز خلاصه ای از عملکرد این مرکز را برای حاضرین بیان کرد.

* اجرای موسیقی تک نوازی و نی نوازی فرزند شهید و جانباز نیز از برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.

* ناصر تقی زاده هنرمند نقاش حوزه دفاع مقدس و از جانبازان یک پاقطع در نمایشگاه حضور  داشت.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
رویش دوباره
سلام:
ﺧﯿﺮ ﺩﺭ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﯽﺍﻓﺘﺪ؛
ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﺑﻮﺩ...
من تسلیمم و از چیزی نمی ترسم . چون یه بار معجزه را با تمام وجود تجربه کردم .

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺣﺎﺩﺛﻪﺍﯼ ﺭﺥ ﻣﯽﺩﻫﺪ ﻭ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻏﺼﻪﺩﺍﺭ ﻣﯽﮐﻨﺪ؛
اولش غصه دار شدم و گفتم چرا چرا چرا خدا من باز ؟
اما الان حالم خوب است . آن بار که بازم منو انتخاب کرده بود مسیر خوبی تو زندگی ام باز شد . حالا هم به خودش دل می سپارم

ﭘﺲ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﯽﺷﻮﯾﺪ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺍﯾﻦ ﺑﺤﺮﺍﻥ،
ﺑﺮﮐﺎﺗﯽ ﻧﻬﻔﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺑﺴﺘﻪﺑﻨﺪﯼ ﺗﻠﺦ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻫﺪﯾﻪ ﻣﯽﺩﻫﺪ!
دقیقا درسته . وقتی خوب فکر کردم دیدم یه چند وقتی زجر می کشم بعدش عروج تا خدا و شهدا اما به صد سال نمیکشه که با ظالما سر کنم .

ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ:
"ﺳﺎﻗﯽ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺭﯾﺰﺩ ﺍﺯ ﻟﻄﻒ ﺍﻭﺳﺖ..."

ﺧﺪﺍﯾﺎ؛
ﺫﺭﻩ ﺍﯼ ﺷﮏ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺁﻧﭽﻪ ﺗﻮ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻨﺪﻩﺍﺕ ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ، ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺍﺳﺖ...
ﻭ ﺍﯾﻦ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩ ﺑﻪ ﻣﻦ ﭼﺸﺎﻧﺪﯼ...
ممنونم از همه الطافت خدا که یکیش بودن با خوبان فاش نیوزی است .


از شما می خوام در رویشهای جدید مرا بیشتر یاری کنید . شاید فرصتم کم باشد . شاید حالا زود برام فاتحه نخونید . اینا رو گفتم یه وقت دلخور نشید و بگید بی خبر رفتم ! حرفی و سفارشی و سوغاتی برای شهدا دارید برام بگید (*_*)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi